Vakantie-juffen-pakjes

de vakantie is al een weekje ver en ik heb nog niet geblogd over de juffencadeautjes. Dus dat wordt hoog tijd! We moesten er een deel hebben van die pakjes. En omdat broer ook nog eens verjaard in de grote vakantie moesten de vriendjes ook wat krijgen. Voor de klasgenootjes werden het pennenzakjes. met een leuke pen in. Aangezien ik weer eens veel te laat begon, was ik heel blij dat er maar 9 kindjes in leergroep 3 zaten. Die pennenzakjes zijn zo klaar en de restjes stof zijn weer goed verminderd. Het ging zo vlot dat ik ook voor de juffen een pen-zakje maakte. En dan de kleuter juf. Zij heeft een heel jaar de fratsen van 4 van mijn bengels moeten aanzien, dus ook zij verdiende een cadeautje, niet 1 pakje van zijn allen, nee, alle kindjes apart mochten wat af geven. Het werden 4 plezante cadeautjes. Handcrème met een ECHTE plastieken vis erin en natuurlijk glitters want die mogen bij de oudste dochter nooit vergeten worden, dan de snel klaar pennenzak van pleegdochter 2, een schriftcover uit vilt van de kleinste dochter (ze plakte de naam van de juf er met heel veel precisie op) en als laatste het  gehaakte appelzakje van pleegdochter 1 want de juf, die eet heel graag appeltjes!
En zo konden we aan de vakantie beginnen! dank je wel lieve juffen!




Geen opmerkingen: