zomer vol kleedjes en stoere broeken!

Ik ben van plan om deze zomer geen solden koopjes te gaan doen, nee, deze zomer maak ik het allemaal zelf! De ideetjes zijn opgedaan en alle kleding is uitgesorteerd. Aangezien ik elk seizoen denk, nu berg ik deze kleren is netjes per maat op, en elke keer in de helft er al geen zin meer in heb, heeft het uit sorteren van het zomer gerief wel even geduurd. Maar het resultaat mag er zijn, de kleerkasten liggen nog aardig vol met de kleding van vorig jaar dat dit jaar best nog wel gaat passen en de oudste dochter heeft erg leuke spulletjes gekregen van vrienden. Broer, dat is een andere zaak, hij heeft deze winter een goede groeispurt gedaan waardoor zijn zomer kleren alweer naar de volgende kunnen en zijn kast mag goed bijgevuld worden. Nu zit broerlief tussen groot en klein, tussen draken en gewoontjes, tussen superhelden en effen. Dat is dus best moeilijk om voor hem het juiste te vinden, dat zijn zin en ook nog eens mijn zin is. Hij is nu eenmaal de enige zoon hé. Nu weten we wel zeker dat plop, spiderman en samson niets meer is wanneer je 8 bent, maar superhelden, auto's (alleen die coole), en monsters wel zeker mag!. En laat het nu net zijn dat er zo een leuk stof is van dat soort! dus gaan we eraan beginnen. Maar eerst nog een lange broek want het is nog wat fris. een echte stoere baggy broek in mooi blauw en cool roest bruin nicky velours, met zakken, want ook dat is stoer!




en nu, op naar de zomer kleding! maar eerst leuke stofjes shoppen!

Geen opmerkingen: