tante troela

tante troela, de pop van de kleinste dochter, moet overal mee naartoe. Dat betekent dat ze ook regelmatig in de wasmachine belandt.En dat vindt mijn kleinste prinses helemaal niet leuk. Ze zit dan voor de wasmachine te kijken hoe haar beste vriendin rondjes draait tot ze weer helemaal schoon is en heerlijk ruikt! Tot de volgende wasbeurt dan alweer! Tante troela heeft weer nieuwe kleertjes nodig volgens de pittige dame. Het moet een pakje worden waar tante troela makkelijk mee in de zandbak kan spelen, met warme voetjes en als het kan ook nog gemakkelijk om te bewegen want tante troela beweegt net als mijn meiden heel veel!  En zo worden er nog wat patroontjes over trokken door de oudste dochter. Zodat ik enkel maar moet spelden knippen en in elkaar zetten. En voordat ik het vergeet, dank je wel tante hilde voor je super leuk boek, vol leuke patroontjes! gemakkelijk geschreven en handig om te maken. En zo een blij kindergezichtje, daar doen we het voor! http://www.tantehilde.be/
En hier, mijn versie van de tante hilde pop, bij ons "tante troela" genaamd, met haar laatste nieuwe out-fit!




 En natuurlijk mijn kleine prinses die niet zonder haar tante troela kan!



Geen opmerkingen: