heerlijke knoflook!

Er gaat niets boven de geur van een heerlijk vers gebakken brood, of je dat nu doet met een broodmachine of je kneed het zelf, de geur blijft hangen. Alleen had ik vandaag het grandioze idee om mijn lookboter op te gebruiken en het gewoon bij het broodmeel te kneden. Je kan het al raden, de heerlijke geur van versgebakken brood werd al gauw overwoekerd door de knoflook. Doorheen  het hele huis kan je het ruiken, volgens mij kunnen zelfs de overburen er mee van genieten! Al maar een geluk dat naast de harde wind ook een klein winterzonnetje van de partij is zodat ik al de ramen kan open gooien. Dus daar vliegt mijn heerlijke geur van versgebakken brood naar buiten, samen met de knoflook. Nu moet ik wel toegeven dat het brood, op zich, wel erg lekker is, en aangezien we gasten krijgen vandaag wordt het meteen ook een verplicht hapje. Want praten, laat staan ademen, met zoveel knoflook om te ruiken zou niet al te prettig overkomen! Dus vandaag wordt ons koninkrijk een eet allemaal knoflook-rijk. De kindertjes zijn allersinds al heel goed bezig! mmmmmm heerlijk, warm, vers gebakken, stinkend knoflookbrood .......





2 opmerkingen:

Twee emmerkes water zei

mmm lookbrood :)
kan niet slecht zijn

Unknown zei

Wel heel lekker knoflookbrood en inderdaad verstandig dat iedereen ervan eet!