het volgende project

Nu alle poppenkleedjes en superheldenmaskertjes gemaakt en ingepakt zijn, wordt het de hoogste tijd voor een nieuw project. Omdat ik op de kerstmarkt in geel super leuke kousenbroekjes heb gekocht, is het meteen duidelijk dat daar van die plezante rokjes bij horen. Het enige probleem, mijn voorraad nicky velours is helemaal op! op enkele restjes na dan toch, maar die zijn amper groot genoeg voor de pop tante troela van een nieuw broekje te voorzien. Dus dan gaan we shoppen. http://www.klijntje.be/ is een fijne stoffen winkel met een toffe madam achter het kraampje. Ze staat woensdag op de markt in westerlo, dus werd het even zagen bij vaderlief of we in de voormiddag gauw konden rijden. Natuurlijk zei de echtgenoot ja nadat ik hem eerst wat complimentjes gaf van zijn sterke armspieren tijdens het trainen. Ja, als vrouw moet je de momenten gewoon weten uit te kiezen om iets te vragen. Mijn lijstje voor woensdag ligt klaar en de stofjes zijn gekozen. Lieve broer zei me onlangs dat hij ook nog wel eens iets van het poes-muis label wou. Dit is de naam van mijn zelfgemaakte kleding en spulletjes. Dus ook voor hem wordt er een leuk stofje uitgekozen. Dan nog enkele tricotjes voor de meiden en we zijn gesteld. Tricot vindt ik zo een fijne stof, en met de kleurrijke printjes van tegenwoordig worden die handgemaakte spulletjes super! Bij mijn kleinste meiden is het belangrijk dat alles lekker zit en voor de plasjes snel en gemakkelijk te kunnen doen, zonder knopen en met elastiek! Want het wc moment is toch soms nog wel wat moeilijk wanneer je drie bent. Dus kunnen de mama's hen beter een handje helpen met plezante makkelijke kleding. Nu niet enkel bij mijn 3-jarige bengeltjes is dat comfie belangrijk, ook bij de broer is het erg in trek. Vorig jaar deed hij nog maar alleen jeans aan omdat dat reuze stoer was, en dit jaar lijkt de sportieve broeken heel erg in trek! Ze zitten lekker en je kan er in bewegen, het is ook net erg wanneer je eens valt bij het voetballen want je lapt ze zo weer op! Er is toch wel een hele hoop naaiwerk in het verschiet. Maar dat is niet erg, zo blijven we bezig!
william zijn comfortabele berenbroek, want voor jongens mag het ook eens wat anders zijn!

Geen opmerkingen: