poppenkleedjes

Aangezien het bijna sinterklaas is en we naast de 4 dochters ook nog 2 meiden hebben als mete/pete kindjes, ben ik toch al maar begonnen met na te denken wat ik kan maken. Omdat het moeilijk is om coole jongenspoppen-kleding te vinden en ik uit uiterst geheime bron weet dat 1 van de meiden een jongenspop krijgt van klaasje besloot ik me dan maar aan deze te wagen. Als eerste hebben we natuurlijk stoere pamperbroekjes nodig. Na even pinteresten vond ik dit http://www.craftaholicsanonymous.net/guest-blogger-christina-from-2-little.  Het leek me super leuk om te maken en dus begon ik er meteen aan. Even bijpassen en hertekenen en het eerste pamperbroekje was klaar. Morgen komen er nog enkele mega stoere broekjes aan. We zullen dan ook maar meteen op zoek gaan naar de rest van het poppen outfit, want enkel zo een broekje is toch ook maar koud. Maar dat is voor morgen, eerst slapen, want spijtig genoeg moet dat ook soms gebeuren wanneer je mama moeke bent.

Geen opmerkingen: