baal-dag

Wanneer ik gisteren op stond, wist ik het meteen! Ik had een baaldag!!!!! Niet zo maar eentje, nee, een gigantische. Wat betekende dat ik 2 keuzes had, of ik ging gewoon een hele dag rondlopen met een kort lontje of ik zou gaan shoppen. En aangezien ik geen zin had om de hele dag mezelf te verwijten dat ik uit mijn bed was gekomen ben ik gaan shoppen!
Als eerste winkel de action, eigenlijk hou ik niet zo van die winkel, ik vind hem te druk en onordelijk. Maar Elisabeth had nieuw tekenpapier nodig. Dus ging ik er toch maar naartoe. Aangezien dochter 1 meer knutselwerkjes produceert dan een hele kleuterschool samen heb ik meteen maar stiften, pennen, potloden, gommen, enz...meegenomen. Dat vind ik dan wel weer leuk aan de action, je kan er lekker veel meenemen zonder het echt nodig te hebben en toch geen gepeperde rekening voorgeschoteld krijgen. Er werden dan ook maar meteen wat 6 december speelgoed en boekjes meegenomen. En toen ineens zag ik iets weggeduwd achter in, iets wat meteen mijn aandacht had, Ze stonden weggemoffeld alsof de winkeleigenaar zich schaamde om ze te moeten verkopen! Doosjes, langwerpige, vierkante, hoge, lage, zoveel maten en, geloof het of niet, KLEURTJES, dus niet landelijk wit en grijs, (dat is trouwens in verschillende interieurs heel mooi maar alleen niet bij mij) maar romantische kitscherige doosjes! Ik was zo gelukkig dat ik er meteen een heel deel meegenomen heb! Ze zijn prachtig! Want, zeg nu zelf, doosjes kan je toch wel altijd gebruiken!




Geen opmerkingen: